Comunicat d’alcaldia sobre la situació del Covid-19

L’alcaldessa de Tarroja es dirigeix a la població del municipi per informar de les mesures adoptades en els últims dies

DILLUNS 02 NOVEMBRE 2020

En un comunicat en vídeo, Imma Secanell, ha transmès a la població de Tarroja les últimes informacions facilitades per la Consellera de Presidència, Meritxell Budó, amb la qual es va reunir telemàticament el passat dissabte 31 d’octubre juntament amb altres alcaldes i alcaldesses de Catalunya.

En aquesta comunicació, Secanell fa extensible els objectius marcats en l’aplicació de les últimes restriccions imposades per frenar l’augment de la pandèmia del Covid-19, dirigides a reduir la mobilitat, preservar la salut, l’economia i l’educació.

Les xifres parlen per si soles i és que en l’ultima setmana es van registrat 5.500 nous casos a Catalunya, quan el sistema sanitari només està preparat per tractar-ne a 1.800. En relació al risc de contagi, sí que s’ha fet una petita millora, passant de 1,7 a 1,3 tot i que fins que no s’arribi a índex inferiors a 1 no es podrà parlar d’una veritable millora sanitària.

Amb aquesta situació, tant l’alcaldessa Imma Secanell com la consellera Meritxell Budó, demanen a la població seguir les restriccions imposades i actuar amb responsabilitat per frenar la corba de contagis i evitar un nou confinament total.