El municipi de Tarroja en suport al col·lectiu LGBTI+

Amb motiu de la celebració del 28 de juny, diada de l’Orgull LGTBI

DIVENDRES 26 JUNY 2020

L’ajuntament de Tarroja s’ha sumat als actes organitzats en reconeixement a la diada de l’orgull LGBTI+, que se celebrarà el proper diumenge 28 de juny.

Aquesta és una iniciativa impulsada des de la Direcció General d’Igualtat i consisteix en pintar una part d’un pas de vianants, o bé un element del mobiliari urbà amb els colors de l’arc de Sant Martí, símbol de representació del col·lectiu LGTBI+.

La realització de la pintada va quedar registrada en vídeo ja que, un cop executats els actes commemoratius arreu del país, la Direcció General d’Igualtat elaborarà un audiovisual amb totes les accions celebrades a nivell de Catalunya.

L'acció a Tarroja la van executar un grup de joves, amb el previ consentiment del consistori.

#IgualtatTarrojadeSegarra #amborgull2020 #igualtatsegarra