Èxit absolut de la xerrada de Daniel Gabarró sobre les relacions amb els fills adolescents, a Tarroja.

La xerrada es va oferir des de l’Oficina Jove del Consell Comarcal amb la col•laboració de l’Ajuntament de Tarroja. El conseller comarcal de joventut, Jordi Porta, va donar la benvinguda i va aprofitar per agrair a tots i totes les participants per la assistència i les ganes de millorar dia a dia. També es va agrair la col•laboració especial de l’alcaldessa de Tarroja de Segarra, Imma Secanell, per haver deixat l'espai per dur a terme el programa l'Escolta't en ruta del Consell.

Local Social de Tarroja

DIVENDRES 12 ABRIL 2019

Més de 60 persones van omplir el Local Social de Tarroja amb la finalitat d’escoltar a Daniel Gabarró i les seves eines practiques per afrontar les relacions amb els fills i filles adolescents. Entre les idees exposades a la xerrada es van debatre qüestions com "Salvar als nostres fills i filles de les conseqüències dels seus actes se'n diu maltracte, perquè els impedeix aprendre"

La xerrada es va oferir des de l’Oficina Jove del Consell Comarcal amb la col·laboració de l’Ajuntament de Tarroja. El conseller comarcal de joventut, Jordi Porta, va donar la benvinguda i va aprofitar per agrair a tots i totes les participants per la assistència i les ganes de millorar dia a dia. També es va agrair la col·laboració especial de l’alcaldessa de Tarroja de Segarra, Imma Secanell, per haver deixat l'espai per dur a terme el programa l'Escolta't en ruta del Consell.

L’Escoltat és un servei de salut jove on assessorem i orientem en temes com la sexualitat, l’alimentació, hàbits i rutines, addiccions, ruptures sentimentals, gestió d’emocions, adaptació a noves situacions,... i tot allò que dificulta el nostre dia a dia. Dins d’aquest gran projecte hi ha l’Escolta en ruta on des del Consell, l’Oficina Jove, es fan atencions individuals presencials a tots els municipis de la comarca (cita prèvia), atenció directe on-line a més de tallers a joves i xerrades a les famílies dels/les joves a diferents pobles de la comarca, com és el cas de la xerrada del Daniel Gabarró.

El passat dissabte 6 d’abril es va donar l’inici del programa l’Escolta en ruta a Guissona amb un taller a l’escorxador per a nois i noies sobre “Les relacions tòxiques”.

Abril, 2019.