L’ajuntament de Tarroja s’estrena a Instagram!

Amb aquesta nova eina, les informacions emeses per l’Ajuntament arribaran a un públic més ampli, amb especial reforç al sector juvenil

DILLUNS 11 MAIG 2020

L’ajuntament de Tarroja de Segarra ha obert un perfil a la xarxa social Instagram per tal de millorar la comunicació del municipi i ampliar el públic d’interès.

Amb aquesta nova eina comunicativa, les informacions, novetats, noticies i esdeveniments  en relació al que es promogui des del consistori, no només apareixeran a la pàgina web www.tarroja.ddl.net, sinó també en aquesta xarxa social, que es presenta com una oportunitat per arribar a un públic més gran, amb especial reforç als joves ja que és el sector més actiu en aquest plataforma.

En aquest perfil no només hi trobarem notícies relacionades amb el municipi, sinó també les recomanacions sanitàries durant el procés de desconfinament, informacions i curiositats de la vila i fotografies del nostre preuat entorn que no deixaran indiferent a ningú.

Podeu seguir el perfil  de l’ajuntament de Tarroja i estar al corrent de tot el que passa al municipi a través del compte @aj.Tarroja . A més a més, recordem que l’ajuntament disposa de la pàgina web citada anteriorment, així com de l’APP Vilaconnect per rebre notificacions al mòbil de les últimes noticies i avisos.

👉Comença a seguir-nos fent clic aquí