PROGRAMA D’ACTES FESTA MAJOR TARROJA DE SEGARRA

DIMARTS 28 JULIOL 2020

DIVENDRES 31 JULIOL

• 22:00 Sopar amb inscripció prèvia (organitzat per l’associació de joves) i en acabar bingo. S’informarà del menú i preu

DISSABTE 1 D’AGOST:

• 12:00 h. Inflables aquàtics a la piscina. ( de 12:00h a 2:00h )
  • 20:30 h. Teatre familiar amb La Guilla Teatre representant Quimera
  • 23:00 h. Concert amb Atomic Leopards duo de guitarra i violoncel

DIUMENGE 2 D’AGOST:

• 12:00 h. Missa cantada de Festa Major i seguidament concert amb Judit Cases i  Marc Castellà (mezzosoprano i piano)
  • 20:30 h. Teatre familiar amb el grup de teatre Paranys representant l´obra “La cançó de les mentides

DIJOUS  6 D’AGOST:

• 20:30 h. Havaneres amb el grup LA BOIRA en motiu del patró de Tarroja, Sant Salvador.

L'ajuntament es reserva el dret a modificar o anul·lar qualsevol dels actes si ho creu convenient. Us informarem a través del grup municipal de whatssap i de l´aplicació Vilaconnect.

NOTA:  el proper dijous dia 30 de Juliol, a les 20 hores, es realitzarà a les piscines municipals una sessió informativa sobre el nou sistema de recollida de residus, impartida per tècnics del Consell Comarcal de la Segarra. Una vegada finalitzada, exposarem altres temes importants del poble (aigua, pressupost, inversions...)