Tarroja celebra la Festa del Roser

Aquest any, i seguint totes les mesures sanitàries, es va realitzar la missa, la venda de flors i el concert de música folk i tradicional catalana com a cloenda.

Moment del concert

DIMARTS 04 MAIG 2021

NOTA DE PREMSA

Tarroja celebra la Festa del Roser

Tarroja el dia 2 de maig celebra la Festa del Roser coincidint amb el dia de la mare. Es fa una missa a l'Església de Sant Salvador aquest any acompanyada del SPECIAL TRIO que van oferir un concert d´acordions.

Seguidament es va fer la venda de flors del dia de la Mare, petúnies i formoses juntament amb una exposició de fotos de Tarroja a la plaça Nova.  Es varen vendre unes 60 flors.

A la tarda, al local social es va fer el concert tradicional amb el TRIO ROMANÍ, música folk i tradicional catalana. I van assistir prop de 70 persones seguint les mesures sanitàries adequades.

2 de maig, 2021.

Ajuntament Tarroja de Segarra