Tarroja celebra una Festa Major ben diferent a la dels altres anys

La festivitat es va celebrar en un format més petit, més familiar i adaptat a la nova situació.

DIMECRES 05 AGOST 2020

Tots els actes es van fer a la pista poliesportiva mantenint la distància i seguint totes les recomanacions sanitàries, començant pel sopar popular de divendres organitzat pels joves del municipi, on hi van assistir unes 80 persones. Les taules estaven separades i organitzades per unitats familiars o bé per grups de cercles d´amics propers.

El dissabte al matí hi va haver inflables a la piscina municipal i, al vespre, teatre familiar amb la representació de  l´obra QUIMERA del grup la Guilla Teatre, que es va succeir amb el concert d’Atomic Leopards.

Diumenge a les 12h es va fer la inauguració de l´església Sant Salvador després de les reformes i de pintar-la, amb missa cantada per Judit Cases i Marc Castellà, mezzosoprano i piano, i posteriorment ens van oferir un concert. A la tarda, es va canviar el ball de diumenge per una nova representació teatral, la comèdia “La cançó de les mentides” del grup de Teatre Paranys.

L´ajuntament va creure necessari celebrar la seva Festa Major encara que fos en petit format, adaptant-se a la realitat actual i seguint les mesures sanitàries. Des del consistori es va optar per tirar endavant la celebració per tal denormalitzar una mica la situació i no incrementar la por existent i, a la vegada, ajudar a tots aquells sectors d´àmbit cultural que ho estant passant força malament.

El proper dijous dia de Sant Salvador, patró del municipi, hi haurà una cantada d´havaneres amb el grup LA BOIRA.

Fes clic aquí per accedir a la galeria fotogràfica de la Festa Major 2020