Tarroja pren part en la jornada de formació "A la #Segarra tinguem la festa en pau !"

El passat dissabte, la sala d’actes de l’Ajuntament de Torà va acollir el programa formatiu per a entitats i ajuntaments en matèria de protocols d’agressions sexistes en espais d’oci.

DIMARTS 28 GENER 2020

El Consell Comarcal de la Segarra, des de l’Oficina d’Igualtat, té la voluntat d’engegar un protocol per a la prevenció i l’abordatge d’agressions sexistes en espais d’oci que proposa la Generalitat de Catalunya. Per poder dur a terme aquesta acció, s’ha fet una primer programa formatiu per a entitats i ajuntaments de la comarca.

A la jornada hi van assistir una vintena de persones. Les entitats de Torà que van participar, amb molt d’interès, van ser: l’Associació de Dones, L’Associació de Joves i l’Associació del Brut i la Bruta. Pel que fa a la participació dels ajuntaments, hi van assistir regidores de Torà, Plans de Sió, Torrefeta i Florejacs i l’Alcaldessa de Tarroja de Segarra, Imma Secanell.

La formació que va impartir La Segarrenca va ser dinàmica i molt participativa; i va girar entorn a la socialització dels conceptes de sexe i gènere, sobre cartellera i publicitat sexista, i finalment sobre què són les agressions sexistes, com es produeixen en els espais d’oci i com fer prevenció i intervenir-hi.