Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Veí i veïna de Tarroja ara més que mai, #quedatacasa i descarrega’t l’app VILACONNECT del teu municipi.

En aquests moments d’excepcionalitat cal estar informat en tot moment de tot el que passa al teu municipi i a la comarca.

DILLUNS 06 ABRIL 2020

L'aplicació és una eina desenvolupada per la Diputació de Lleida per al municipi de Tarroja i que va lligada a la pàgina web de l’ajuntament. Aquesta aplicació ofereix la possibilitat de rebre notificacions, avisos i notícies al mòbil de les informacions de l’ajuntament i també del municipi. Per això us recomanem que us descarregueu al vostre telèfon mòbil l’aplicació VILACONNECT on us arribarà de manera immediata totes les novetats i notícies de la situació pel COVID-19 al nostre municipi.
Hi podeu rebre informacions importants que poden ser del vostre interès, com les mesures de seguretat i salut que s’estan duent a terme Tarroja, els serveis que estan tancats o els que continuen vigents, serveis de transport especials, l’atenció a les dones en situació de violència de gènere...

A Tarroja treballem pels nostres veïns i veïnes, creiem que estar informat i quedar-se a casa és la millor opció per poder evitar la propagació d’aquesta nova malaltia.

Mira el darrer avís on t’expliquem l'adheriment a la campanya  "Establiment segur contra la violència masclista", de l'ajuntament de Tarroja

L’aplicació VILACONNECT ja està disponible tant per dispositius Android com IOS.

Ajuntament de Tarroja

ajuntament@tarroja.ddl.net