Notícies

Tarroja s’uneix a la iniciativa “Establiment segur contra la violència masclista" de l’Institut Català de les Dones i Mossos d’Esquadra

A través d’aquesta iniciativa es demana als establiments que estan operatius  posar en un lloc visible del comerç un cartell amb el missatge “Establiment segur contra la violència masclista”. Si aquests dies de confinament sents que casa teva deixa de ser un espai segur per a tu o els teus fills i filles, aquí truquem per tu al 900 900 120 o al 112. #NoEstàsSola #JoActuo”.

Èxit absolut de la xerrada de Daniel Gabarró sobre les relacions amb els fills adolescents, a Tarroja.

La xerrada es va oferir des de l’Oficina Jove del Consell Comarcal amb la col•laboració de l’Ajuntament de Tarroja. El conseller comarcal de joventut, Jordi Porta, va donar la benvinguda i va aprofitar per agrair a tots i totes les participants per la assistència i les ganes de millorar dia a dia. També es va agrair la col•laboració especial de l’alcaldessa de Tarroja de Segarra, Imma Secanell, per haver deixat l'espai per dur a terme el programa l'Escolta't en ruta del Consell.