Dimecres, 18 De Octubre De 2017

05/12/2011

RUTA D'EN COLOM

El proper dia 13 de gener de 2012, a dos quarts de deu del vespre, tindrà lloc la presentació de la ruta, a Tarroja de Segarra.

De ben segur heu sentit parlar del Camí de Sant Jaume; de ben segur heu sentit parlar dels beneficis del caminar; de ben segur heu sentit parlar sobre els orígens de Cristòfor Colom. Doncs bé, si unim tot lanterior en surt la Ruta den Colom.

Cinc-cents anys després de la mort de Cristòfor Colom, una de les teories més plausibles i defensada per diversos historiadors, sobre els seus orígens és la que concreta la seva catalanitat. A més a més, a la Segarra comptem amb la tradició oral que diu que Colom era de Tarroja de Segarra, el nostre municipi de poc més de 150 habitants.

Des del Centre Excursionista de la Segarra, juntament amb el poble de Tarroja i el suport del Consell Comarcal de la Segarra, estem engegant la Ruta den Colom, amb diversos trams que van des de Tarroja de Segarra fins a Pals. En total la ruta passarà per 8 comarques i 52 municipis

La nostra voluntat és que la Ruta den Colom doni a conèixer la riquesa cultural  i natural de les nostres terres.

El proper dia 13 de gener de 2012, a dos quarts de deu del vespre, tindrà lloc la presentació de la ruta, a Tarroja de Segarra.

rutadencolom@ces.cat

CONSULTA TOT ELS MATERIALS DISPONIBLES DE LA RUTA A

EXPLICACIÓ DE LA RUTA cliqueu aquí.

CARTELL DE LA RUTA cliqueu aquí.