Dimecres, 23 De Agost De 2017

09/05/2017

Tarroja es cuida i projecta la Maleta de coneixement; "Com actuar i prevenir l'ictus".

En el marc de la Festa del Roser de Tarroja, que va tenir lloc aquest passat cap de setmana, un dels actes va ser la projecció de la Xerrada “Com actuar i prevenir l’ictus” a càrrec de la infermera de Cervera, Sara Ribera.

La xerrada va consistir a explicar com detectar i actuar davant la sospita que una persona pateix un ictus i consells per prevenir-lo. Així com els factors de risc que augmenten les possibilitats de patir un ictus.

La xerrada va ser gratuïta i es va projectar a la Sala dactes de Tarroja i van assistir més duna vintena de persones. Tal com explica lalcaldessa, Imma Secanell: Ha estat un èxit. Hi han assistit unes 22 persones i després de l´explicació clara i entenedora de la ponent s´ha obert un debat sobre els dubtes i com actuar en cas que succeeixi.

Aquesta xerrada forma part del projecte Maletes de coneixement de làrea de serveis socials del Consell Comarcal on a través dun catàleg sofereix diferents activitats i xerrades als ajuntaments de forma gratuïta amb lobjectiu de donar vida als pobles i donar-los un cop de mà amb la projecció de diferents activitats als seus municipis.

Dimarts, 9 de maig. Imatges de la xerrada.