Dissabte, 17 De Novembre De 2018

08/05/2018

Tarroja celebra la seva Festa del Roser.

on van participar prop de 110 persones.

El passat cap de setmana, Tarroja va celebrar la seva Festa del Roser. El dissabte es va fer un dinar popular compost per amanides, torradetes amb sobresada, una deliciosa fideuà i gelat de postres.

El diumenge hi va haver-hi Missa i seguidament a la sala vermut popular acompanyat d´una exposició de fotografies antigues principalment dels àplecs de  l´ermita de Sant Julià, on la gent de major edat van recordar temps enrera i les reformes viscudes a l´ermita a càrrec del nostre veí Pere Carrera.

Al mateix moment hi havia venta de flors del dia de la Mare.

Per la tarda es va passar una agradable estona amb teatre, una comèdia de Marc Camoletti No et vesteixis per sopar a càrrec de la companyia Els Quatre Gats de Guissona, on hi varen assistir prop de 110 persones.

Informa Ajuntament de Tarroja.