Comunicat de l’Alcaldessa de Tarroja, Imma Secanell

Davant la crisi del Coronavirus, l'Alcaldessa de Tarroja, Imma Secanell, es dirigeix a la població del municipi per transmetre un missatge de calma i esperança i, a la vegada, recordar els consells que arriben des del Departament de Salut

DILLUNS 30 MARÇ 2020

L’alcaldessa Imma Secanell es dirigeix als ciutadans de Tarroja de Segarra  per remarcar la importància de la solidaritat en aquests moments de dificultat. No sortir de casa i vetllar per la salut de les persones grans són les dues principals peticions que fa l’ajuntament del municipi, des d’on també es recorden les mesures de prevenció emeses pel Departament de Sanitat, amb especial atenció a la distancia de seguretat d’un metre i mig entre persones i un bon rentat de mans.

Des del consistori’agraeix la feina dels voluntaris de Tarroja, qui ajuden a fer la compra a les persones grans, el sector de població amb més risc. També es recorda la nova iniciativa que ha engegat el Consell Comarcal, “Trucades que acompanyen”, un servei telefònic que ofereix companyia i caliu a les persones que viuen soles.

Finalment, Imma Secanell, remarca la importància dels sectors imprescindibles de la societat, com són els sanitaris i els professionals del sector alimentari, factors clau per tirar endavant en aquests moments de crisi.