L’ajuntament elabora un vídeo amb imatges de la Festa del Roser dels últims anys

Les circumstàncies actuals no permetran celebrar una de les principals diades de Tarroja, però amb la col·laboració ciutadana, s’han pogut recuperar alguns dels millors moments de les edicions passades

DIJOUS 30 ABRIL 2020

El proper cap de setmana és la Festa del Roser de Tarroja i també el dia de la Mare. Davant les circumstàncies actuals no podem fer cap activitat, però des de l'ajuntament hem elaborat un vídeo amb imatges de la festa del Roser d'anys anteriors.

Per altra banda, fem un crit de col·laboració ciutadana i demanem que si teniu fotos i les voleu compartir amb nosaltres les envieu via correu electrònic a ajuntament@tarroja.ddl.net o bé per whatsapp al 656480165 indicant en l´assumpte Festa del Roser i l'any si es possible. En funció del nombre de fotos, es podrà fer una exposició virtual a la web o bé una exposició més endavant. Tot quedarà per l´arxiu del municipi.

Us animem a participar!!!

Bona Festa del Roser a tots i a totes!