Petúnies pels veïns i veïnes de Tarroja per la Festa del Roser

Aquest va ser un dels actes impulsats per l’ajuntament, que també va elaborar un vídeo amb imatges de les passades edicions de la festivitat, i altres iniciatives per dinamitzar la diada

DILLUNS 04 MAIG 2020

L’ajuntament de Tarroja va obsequiar als veïns i veïnes del municipi amb una petúnia en motiu del la Festa del Roser i el Dia de la Mare, celebrat el passat diumenge 3 de maig.

Tot i la peculiaritat d’aquesta edició de la festa, es van programar diversos actes a la vila, com foren la realització d’un vídeo amb imatges d’altres anys – visible fent clic aquí – i un lipdub fet pels més joves del poble amb la col·laboració de tota la ciutadania, que va sortir als balcons a les 19h per l’enregistrament.

Des de l’ajuntament de Tarroja enviem molta força en aquesta recta final del confinament!